Aldrig Riktigt Slut - 20/03-10

Lördag och ledig hela helgen, sköönt de! ikväll blir de lite party!! =) så får vi se vart vi går någonstans, blir nog inte borgen iaf, skulle kosta pengar att gå in, och jag är fan fattig nu, helt sjukt. så kommer jag ju knappt få någon lön den här månaden eftersom jag bara jobbat en dag i februari, känns tungt men jag får helt enkelt försöka klara mig, blir väl dock inga fler utgångar på hela april, men sen blir det förhoppningsvis bättre!

Igår jobbade jag hela dagen, hade en sån otrolig huvudvärk, jag packade upp en massa tofflor som lucktade så starkt så fick huvudvärk efter det, tog en tabblett, men de hjälpte inte, så jag stod i kassan fyra timmar istället för två. på kvällen va jag bara hemma och kollade lets dance, äntligen åkte Willy ut! så nu bryr jag mig inte om vem som vinner för nu kan ju båda dansa! Men kanske håller lite mer på Mattias, ;) Pratade med Emil i tele länge igår, så underbar han är! och söt.. hihi.  nu sitter jag här och väntar på att Pata ska ringa, vi ska dra till systemet och handla lite alkohol!! det stänger om två timmar så jag hoppas han ringer snart, blir fan orolig.  inget mer idag =)
/C





Lyssna på låten och tänk på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0