Break Your Heart - Måndag 22/03-10

Vilken härlig dag det har varit idag, sol hela dagen! så otroligt skönt, jag jobbade idag åtta till tolv, rätt skönt för då vet man att man har hela dagen framför sig, jag hämtade upp Linn och vi åkte på en utflykt, väldigt mysigt, när vi kom hem så åt vi toast och kollade på tv, jag somnade kanske till i en kvart eller ngt, var grymt trött, sov rätt så dåligt i nättras, ni vet när man sover så lätt att det känns som man legat vaken hela natten, sen drömde jag en mardröm som kändes så verklig, så när jag vaknade till var jag lite rädd så jag tände lampan och satt igång tvn, så jag kunde höra Carrie från sex and the city prata, då somnade jag om ganska snabbt, men så ringde klockan och då var det dags att gå upp. så på jobbet så har jag satt upp skyltar och dammsugit och fixat lite. /C

Veckans Schema

Måndag:
Jobb 8-12
utflykt med Linn

Tisdag :
Jobb 9.30 - 18.30
Jazz : 19.40

Onsdag:
Jobb 7-10
Sola
Äta lunch hos farmor
friskis och svettis

Torsdag:
Ledig
friskis och svettis
Inget planerat

Fredag:
Jobb 9.30-18.30
Lets dance och godis :D

Lördag:
Jobb 9.45 - 15
Tar det som de kommer

Söndag:
Jobb 11.45-16.30
friskis och svettis
SOVA!



Lite bilder från dagens utflykt =)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0