In My Head - Onsdag 31/03-10

Sista dagen i Mars, tiden går för himla fort! Nu är jag ledig i några dagar, ska bli väldigt skönt, och roligt för min Chatrin kommer till Gotland, så ska vi umgås lite och ha kul =) Felicia har sovit hos mig tre dagar på raken, varit mysigt, de är ju så tråkigt att sova själv, så vi köpte godis på Ica Maxi igår, det kostar bara 2,90, så värt! blir att åka dit i helgen oxå, mums :D haha Igår på dansen så börjar det släppa, vi har bara två gånger kvar på dansen så snart är de dags för uppvisning, pirrigt men otroligt kul:D wiiie längtar så mkt!

Idag blir det städa och tvätta dag, synd att de inte va finare väder, för jag hade tänkt vädra täcket och kuddarna, men suck. kan va lite för fuktigt ute, får nog vänta någon dag, de kanske blir bättre väder snart. jag har iaf lagt i två tvättar och de lär bli fler alltså, hur mkt tvätt som helst, fattar inte det. jag har legat på latsidan i några veckor om man säger så, ibland orkar man bara inte helt enkelt.

Nej nu ska jag gå ner och väcka Felicia, hon kan ju inte ligga och sova hela dagen!

Grattis André!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0