Keep On Walking - tisdag 16/03-10

Hejhåå! Idag har det verkligen varit en segar dag, har inte alls gjort mkt, men ibland behöver man dom dagarna oxå, men ikväll blir det iaf dans! saknat de, men missat hiphopen för mkt för att klarar av den på dansuppvisningen tror jag, blir att verkligen kämpa på söndag! har lagt undan kläder på JC som jag verkligen vill ha, men fan min ekonomi alltså, de ordnat nog sig tillslut, party på lördag wiiie, är ledig hela helgen, skönt!
Ska åka och köpa lite godis nu hade jag tänkt mig, är så sugen på det! /C


Blir lika glad varje gång jag tittar på den här, ååh så söt han är!


Sötaste killen med bästa låten, synd att du inte vann! jag röstade iaf på dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0