My Life Would Suck Without You - Fredag 12/03-10

Skärpning Christine, jag är så sjukt dålig på att skriva i min blogg, det kan gå flera dagar, så tråkig jag är, men de är så mkt som händer i mitt liv hela tiden, det blir bara bättre och bättre, från att gå i en mörktunnel till att se ljuset, så sjukt härligt!! För er som inte vet så har jag fått fast jobb =D wiie så otroligt roligt, börjar imorron och jobbar hela helgen! ska bli skoj!! så de blir nog en lugn helg för min del, kolla melodifestivalen imorron och ikväll blir de nog mys med pappa. lets dance i kväll, ut med Willy, det räcker nu, visst de har varit underhållande att se han dansa, men nu är de ju förfan bra! nu ska dom som är bäst visa sina talanger, för jag menar Willy har ingen talang alls!!

Igår så var det en bra dag, jag gick upp klockan tio och ställde mig på träningscykel i en halvtimme och tog en lång varm dusch, sen färgade jag och plockade mina ögonbryn, la en ansiktsmask och gjorde en franskmanikyr. städade mitt rum och fixade. På kvällen så åkte jag och tränade friskis och svettis och efter det så åkte jag hem till Felicia och vi snackade och hade kul. åt chips och läste roliga skämt på internet + alla barnen haha, vi var typ övertrötta så vi garvade åt konstiga skämt, och koskit, som felicia läste fel, hon sa hela tiden koss kit typ, och ba va fan står det, haha va jag garva :P har ätit överraskingslunch hos farmor vid klockan tolv, det blev tacos, gott gott!! Hoppas de inte blir ikväll bara. nej nu ska jag kolla lite tv och klockan fyra ska jag åka och träna friskis och svettis!!  /C


Kommentarer
Postat av: Feliciaaae

hahahahahaha koskit :P

2010-03-13 @ 14:38:04
URL: http://itsjustaboutme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0