This Is My Life Söndag 15/03-10

yoyoyo!! Söndag igen, Har faktiskt jobbat :) det har gått riktigt bra även fast jag var ute och festade lite igår! Hade en riktigt rolig kväll igår! tackar mina vänner för det! Så sjukt roligt, och näste helg är jag ju ledig så då kan jag verkligen släppa loss! Så mkt som hände igår oxå, sjuukt kul! Lady Gaga killen var faktiskt på Inn igår så det var skit kul.! Han tycker jag ännu ser ut som Lady gaga, jag fattar inte det :p haha och så dansade jag gärnet till Bad Romance som vanligt, älskar och tröttnar inte på den låten! wiie! lady gaga is the shit! wooåå! Nu på kvällen så har de varit filmkväll som vanligt, idag såg vi I love you man! riktigt kul faktiskt, skrattade en hel del!

Imorron är jag ledig, så tänkte sova ut lite faktiskt, hälsa på Sara på jobbet som jobbar helt själv imorron, inte snällt, får hjälpa henne lite hehe! även ledig på tisdag, då jag ska fika med Cilla :) och hon ska även klippa mitt hår! det behövs, börjar bli lite slitet! så hoppas jag att sara hjälper mig att lägga i slingor, tänkte bli lite vårfin ;) hoppas verkligen på fint väder imorron, så man kan gå en promenix, så blir det träning klockan fem! jag är riktigt stolt över mig själv som verkligen har tagit tag i det här med träningen, lite synd att jag missar hiphopen så ofta pga jobbet, men älskar mitt jobb oxå! Finns inte så mkt mer att säga änn att jag hoppas du gillar mitt inlägg Felicia som tjatar på att jag ska blogga lite oftare! försöker min manboy!! ;) Pusspårej och alla andra där ute som läser min blogg :D /C

Varje sång har ett slut så varför inte njuta av musiken så länge den varar?


Tänkte bjuda på lite bilder =)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0