Right Where You Want Me - Söndag 21/03-10

underbara söndag, eller inte.. söndagar är jobbiga när man vet att man ska upp tidigt nästa morgon, men jag jobbar bara åtta till tolv imorron, så de är ju riktigt skönt, då har jag hela dagen framför mig, ska träffa Linn och plocka hennes ögonbryn för det har jag lovat, så de ska bli trevligt, hon har varit i sthlm i helgen, kul för henne och få lämna ön lite :) sen så ska jag träffa Sara, har inte träffat henne sen tisdags, så de ska bli trevligt :)
Idag så vaknade jag vid klockan ett, inte alls så bakis, bara trött.. skulle dansa idag men de vart inställd för min lärare hade varit bortrest, så nu missar jag ännu mer av dansen för jobbar nästa söndag, så otroligt typiskt.:( men men sånt är livet ibland.

Jag åkte bort till Emelie och Cilla runt halv tre eller något och har varit där hela kvällen, jag och Emelie kollade på Peter Pan där Jeremy Sumpter spelade huvudrollen som peter pan, en riktigt bra film faktiskt, och man kan inte låta bli att le för han är för himla söt den där killen alltså, så de blev oxå några tårar, är för himla känslig alltså, försökte hålla tillbaka tårarna men de är svårt, efter filmen så blev jag bjuden på mat, riktigt god kyckling rätt, mumsig var det. sen har jag kanske en lägenhet på gång efter sommaren så pratade med hyresvärden idag och han sa om tjejen som bor där nu inte vill bo kvar efter sommaren så kanske den blir min, wiiie, orkar inte bo hemma längre, de är för jävla jobbigt alltså. så vi får se hur det blir med den saken då! vi kollade även en till film som jag inte minns va det heter men handlade om fyra par som åker till en ö för att få sina förhållande att funka, den va skoj och en tänke film skulle jag kallade, vi åt chokladpudding med grädde och kiwi, mums va de, åkte hem direkt efter filmen, och så hamnade jag här.

Igår hade jag en väldigt trevlig kväll.. iaf av det jag minns :P haha pinsamt.. och nu lär de inte bli utgång på ett väldigt bra tag, behöver verkligen tänka på ekonomin eftersom lönen jag får den här månaden är inte mkt att komma med, tråkigt nog. så jag kommer va tråkig nu några helger framöver, bli inte sura mina vänner men när jag väl är back on track då kommer jag släppa loss som aldrig förr ;) nej om man kanske ska ta och sova så jag orkar upp i tid imorron, för jag är väldigt morgontrött! sov gott /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0