You're Out Of My Life - måndag 15/03-10

Hejdu!! riktigt skönt med sovmorgon idag, vaknade vid halv tolv, gjorde mig iorning och åt mat sen åkte jag till Sara på jobbet, där jag tillbringade dagen och hjälpte henne lite med smågrejer som hon aldrig skulle hinna eftersom hon var själv idag, jag kan se mig själv i en klädesbutik om några år, det var kul! älskar ju kläder! vi har bara myst efter jobbet och kollat på tv och snackat, André kom förbi som vanligt :P haha alltid. ha väl inte så mkt att skriva idag /C

Säg bara vad du vill och jag blir det för dig!!

Om det finns en lösning på problemet är det onödigt att oroa sig. Om det inte finns någon lösning är det meningslöst att oroa sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0