Don't Ask - Lördag 15/05-10

hellu.. jag säger bara en sak och de är filmtajm, hur mysigt som helst att ligga i sängen och kolla film, när det är sånt här väder, jag har tagit på mig mina hotpants och t-shirt och mina rosa dunsockor helt underbart skönt! de har regnat konstant i två eller tre timmar, slutar ju aldrig, så jag åkte till Hemma Kväll och köpte mig lite godis och hyrde tre filmer: Fame, I love you Beth Cooper och The proposal, så hoppas verkligen de är bra filmer nu, så jag kan ligga och njuta med min godispåse, men skulle ju som sagt varit mysigare att ha någon att titta filmerna med :) men ikväll blir de ju inte så, typiskt.

ändrig av mitt schema oxå, fick ett sms av en kollega som ville va ledig nästa söndag, så hon jobbar imorron för mig och jag för henne nästa söndag, så blev en dag extra ledigt, kan va skönt nu när jag blivit så förkyld oxå, så kan kroppen få vila lite extra, för igår vart de ju fest ändå fast jag kände mig riktigt risig och trött, skulle egentligen till Cilla på Sushikväll, men orkade helt enkelt inte, och när klockan vart halv nio så blev jag helt plötsligt partysugen så tog en drink och öppnade mitt vin. somnade väldigt sent typ runt halv fem och upp tidigt imorse, vakna typ nio och vart väldigt pigg, och jag hoppas det går bra för Felicia på jobbet, att hon inte är allt för trött och bakis. nej dags att välja ut en film och lägga mig under täcket. puss /C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0