Everything I Need - Lördag 15/05-10

En film avklarad, och den va då inte bra. det va filmen I love you Beth Cooper, så den rekomenderar jag då verkligen inte! min förkyldning har blivit värre, så har en riktigt sexig hes röst just nu. Har pratat i tele med Pontus i minst två timmar, så min röst kommer väl försvinna helt nu, så som jag babblar och sjunger haha, stackaren ;) jag har typ inte ätit något av mitt godis, känner mig inte alls sugen,  bara jag öppnar påsen så vrider det sig i magen, så blir att ge bort min godispåse till någon imorron. nu ska jag ut och ta en cigg, och babbla ännu mer med Pontus och sen sova, gud va han knaprar chips. haha nej sov gott gotland /C


Kommentarer
Postat av: Pontus

Yaaaay

2010-05-16 @ 00:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0