I Has A Sad - Söndag 02/05-10

en jobbig period nu för mig, har gråtit rätt mycket idag, har aldrig mått så här dåligt, jag ställde mig på vågen och pang så hade jag gått upp sex kilo, plus så kollade jag på bilderna från festen igår och det sytes verkligen att jag blivit lite små mullig, helt sjuk.. fan fan fan fan! det här är inge kul. jag vill inte, varför..  så nu är det verkligen hejdå till allt onyttigt. fram men grönsakerna och testa GI, jag gör vad som helst, vill inte längre, har aldrig varit så här ledsen förut, gråtit i snart en timme, suck.

Men iaf så har Felicia varit i sthlm och Sara i Göteborg, så har roat mig själv den här helgen, igår så hade vi fest för Sigge som fyller år idag, det va riktigt kul, jag drack inte så mkt för jag har jobbat idag. varit grymt mycket på jobbet, tre personal och hur mycket kunder som helst, lugnade ner sig efter två och vi satt upp skyltar för fullt, men man hinner ju tyvärr inte få upp alla, så de är synd. Imorron är jag ledig, ska bli riktigt skönt, sova ut och gå en lång promenad, men har haft så otroligt ont i mina ben nu i en vecka, om inte längre, det gör så otroligt ont och jag vaknar mitt i natten av att de gör så ont, fattar inte va det är och de är bara jobbigt, hoppas verkligen de går över snart.

hjälp mig någon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0