I'd Rather Be With You - Söndag 30/05-10

just nu är allt väldigt jobbigt, jag vet inte hur mkt mer jag orkar. det är bara skit hemma, mammas kille han är ju helt otrolig, fattar mig inte på honom, han ska va vuxen men beter sig inte som det om man säger de så. han gör allt för att få mig att må dåligt, pratar inte med mig och när han gör de så är de för att bevisa att de är han som bor i huset och inte jag, vet inte hur många gånger han har gått in i tv-rummet och bytt kanal för att han ska se ett program och säger jag bor här, men va fan de gör ju jag oxå! och mamma hon är typ inte min mamma känns det som, hon borde ta mitt parti, hon är fan min mamma, men hon tycker jag bara är larvig, men visst då är jag väl de. ska bli så skönt att flytta, om tre dagar är det dags att lämna de här skit huset, som jag har stått ut med nu i flera år, kan man må sämre? inte konstigt jag kännt mig nere och mått så dåligt länge, nu vet jag vad de beror på iaf. Jag känner mig så ensam och ledsen hela tiden, och nu är jag bara trött och irriterad hela tiden, jag står inte ut, och bättre blir de inte av att jag har fått ett schema som säger du jobbar hela tiden, har jobbat fem dagar nu bara tre dagar kvar sen får jag vila lite, men efter två dagars ledighet så blir de att jobba sex dagar i streck istället, min kropp har redan sagt ifrån, hur ska jag klara av den här sommaren, jag kommer va sur och grinig hela sommaren, blev inte den sommaren jag hade planerat alls. men men de är pengar och de behöver jag, men man behöver lite ledigt oxå. annars säger kroppen ifrån, jag har inte kunnat sova bra pga värk i benen, och värre blir de. aaah vill bara skrika just nu! tacksam att jag har bra vänner i mitt liv, och jag ber så mkt om ursäkt att jag varit bitchig dom här senaste dagarna, men mått skiiit just nu, Hoppas ni förstår, älskar dig Felicia<3<3

Vågar man chansa??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0