If We Ever Meet Again - Onsdag 05/05-10

det har varit en tuff kamp det här med nya dieten, bara gått tre dagar och jag bara längtar efter allt onyttigt som finns, tänker mest på choklad, åh va gott de skulle va, men de har blivit frukt istället varje gång jag får suget, har ätit broccoligratäng, sparrissoppa och kyckling med sallad dom här dagarna! maten är ju god men visst vill jag hellre ha pasta och sånt men de är ju uteslutet, har faktiskt börjat gått ner lite smått så hoppas verkligen de här hjälper, annars vet jag inte vad jag ska göra. nu ligger jag i sängen, kom precis hem från Cilla och Emelie, har haft lite mys, massa snack och alla va trötta och babbla helt galet haha, jag är iaf jätte trött nu och känner hur det värker i kroppen och fötterna framför allt, ska bli skönt med lite sovmorgon imorron och få fixa lite grejer inför uppvisningen på lördag och träna träna träna!! jag börjar bli orolig om jag verkligen kan dansarna, men de kan jag ju men blir så osäker när alla andra i gruppen är det.




just nu ligger och jag lyssnar på Whatcha say med Jason Derulo, kan bara inte tröttna på låten, har lyssnat på den mer en ett halv år, bara älskar den, många minnen med den låten oxå. både roliga och jobbiga minnen, men de är alltid så, en låt man lyssnar mycket på omvandlar ofta till ett minne! det finns en person som kommer upp i mitt huvud när jag hör låten, kan va mysigt men oxå väldigt jobbigt. sånt man får leva med!

Nu ska jag se lite sex and the city som vanligt sen sova, är helt slut alltså, puss på er /C

Kiss me all night don't ever let me go
I'll never be the same
If we ever meet again
 
 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0