It's Kills Me - Måndag 24/5-10

Hejhej, länge sen jag skrev, har haft fullt upp och varit sjuk, väldigt förkyld, men har blivit frisk nu, så underbart =) idag har jag fixat och städat i lägenheten, de kommer bli jätte mysigt =) så är väl klar om några dagar, sen är de dags för mig att flytta in =) ska bli så otroligt skönt verkligen!! jag gick upp vid nio idag på min lediga dag och har tvättat och solat i trädgården och vid elva så började jag i lägenheten, fick hjälp av Erik och hans jobbarkompis, jätte snällt verkligen. så ikväll blir de lite grillning och alkohol, ska bli mumsigt. sen jobbar jag åtta dagar på streck =( så hinner typ inte alls fixa mkt i lägenheten då. men de är bara att bita ihop. får hoppas dom dagarna går snabbt, alltid jobbigt att jobba så många dagar på streck. tycker egetligen att man inte ska få göra så men sånt är livet tydligen. nej nu ska jag vila en sväng sen göra mig iordning för kvällen, /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0