Need You Now - Söndag 16/05-10

godmorgon!! tråkigt väder idag, ligger ännu kvar i sängen, orkar inte ta mig upp riktigt ännu, har knappt någon röst kvar idag och sovit skit dåligt pga hosta. så jag säger bara en sak att de va tur jag bytte dag med min kollega så jag verkligen får vila ut idag, =)

jag vet förresten inte om jag sagt det men jag tackade ja till lägenheten så flyttar om nån vecka, ska bli underbart skönt :) så nu behövs det möbler och lite av varje. så super kul ska det bli, även fast den inte är så stor så är de ju kul att äntligen komma hemifrån!! Nej ska man orka upp och ta en cigg och käka frukost? behöver tvätta oxå, hur ska jag orka? får bli på min lediga dag nästa vecka. /C



Lägger upp en bild på grabbarna grus =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0