Nothin' On You - Söndag 09/05-10

Jag hann aldrig  skriva om dansuppvisningen igår, det var riktigt kul, jag var nervös men hade så otroligt roligt! lägger upp nån bild från det =) när jag kom hem igår var jag riktigt trött så somnade till i soffan ett tag, sen kom sara och vi pratade lite grann, sen kom Chatrin och hämtade mig och vi umgicks, kollade tv och snackade en massa! nu har hon åkt tillbaka till sthlm =( tråkigt, men sånt är livet. idag har jag jobbat, tiden bara sprang iväg idag, allt gick så fort, och nu är jag hemma igen, ska träffa min Sara idag, länge sen vi umgicks riktigt klokt. äta och duscha innan hon kommer. /C


Hip hop/street




Jazz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0