Wait For Me - Måndag 10/05-10

måndag och ny arbetsvecka, idag har vi bara fixat butiken så den är fin tills imorron, jag har städat bakom kassan och dammat det mesta av möbelavdelningen, men de är ännu mycket kvar som behöver dammas av, jag bytte tre hinkar med vatten, vattnet blev helt svart, så de va behövligt att damma riktigt ordentligt. jag har haft en jätte konstig natt, har haft ont i benen som vanligt, men vaknade vid tre och kunde typ inte somna om, messade lite med pontus som oxå var vaken, men tillslut somnade vi båda två, men när jag vaknade så fick jag ett sms av Linn, där det stod Va? och jag fattade inget, då har jag skickat ett sms till Linn i sömnen och skrivit Nej. haha helt sjukt. läskigt, :P

Jag tänkte ta en promenad eller hoppa på träningcykeln, kan inte riktigt bestämma mig riktigt ännu. men först lite slappa i soffan, så otroligt skönt när man har jobbat och bara ligga i soffan och slappa ett tag innan man tar tag i lite grejer, behöver tvätta och städa oxå, men de får jag göra när jag är ledig, hoppas på bra väder fredag och lördag också! jag är ännu så otroligt sugen på tupla, så de ska jag köpa till lördag, bara godis en gång i veckan. har varit duktig och gått ner över 3kg, de är kul när de går neråt, så får hoppas det fortsätter så. det är bara att byta ut godiset mot frukt så har det gått otroligt bra, så fort jag känner sugen så blir de en frukt. /C





Veckans Schema V.19

Måndag 10/5:

Jobb : 9.30-18.00

Tisdag 11/5:
Jobb: 8.00 - 18.30

Onsdag 12/5:
Jobb: 12-18.30

Torsdag 13/5:
Jobb: 9.30-16.30

Fredag 14/5:
Ledig
Inget planerat

Lördag 15/5:
Ledig
Inget planerat

Söndag 16/5:
Jobb: 11.45 - 16.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0