Whatcha Say - Måndag 03/05-10

Måndag och jag är ledig, ligger i soffan, har ont i mina ben och huvudvärk, har inte mått så bra nu dom senaste dagarna och jag hoppas verkligen det går över, knaprar ibumetin och måste ännu träna på dansen idag, hur ska jag orka??  jag håller på och kollar en skola som jag är väldigt intresserad av att gå på, Kulturama inriktning dans, jag har mailat dom och frågat lite om skolan och så, hoppas jag får svar snart, vill verkligen det här!
Jag har bara ätit en macka idag, är riktigt hungrig och väntar på kvällsmat. funderar på att ut och gå så går det snabbare eller lägga mig i sängen och sova, men då lär jag aldrig somna i natt, suck, snart så mår jag bra igen och har massa roligt att skriva om istället /C




Veckans Schema v.18

Måndag 3/5:
Ledig
bara vila och ta de lugnt

Tisdag 4/5:
Jobb: 12-18.30
Street/Jazz: 19.40

Onsdag 5/5:
Jobb: 12-18.30
middag och mys med Cilla och Emelie

Torsdag 6/5:
Jobb:14-18.30

Fredag 7/5:
Jobb: 09.30-18.30

Lördag 8/5:
Ledig
Dansuppvisning: 12.00-15.00
umgås med Chatrin och Linn

Söndag 9/5:
Jobb 11.45-16.30


Miss You Siz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0