What's The Point - Fredag 14/05-10

Ledighet, gud så otroligt skönt, men har blivit sjuk, så otroligt typiskt, nu när jag äntligen är ledig så ska jag bli sjuk, jag ligger i soffan och bara vill sova. så otroligt ont i halsen och trött i kroppen, hoppas jag blir bättre iaf tills imorron, jag var ju som sagt och kollade lägenhet här om dagen. och den är rätt mysig, men väldigt liten. men känner de är dags att flytta hem ifrån, och jag tror att när man får in mina grejer och sånt så blir de ju mysigt. ikväll ska jag på sushikväll hos Cilla, hade helt glömt bort det, och emelie ringde typ nyss och påminnde på mig,så ska vila nu fram till fyra så får jag göra mig färdig för kvällen, nu orkar jag inte skriva så mkt mer, ska sova lite i soffan, Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0