When I Look At You - Torsdag 06/05-10

Godmorgon på er. idag sov jag länge, kan säga att de behövde jag verkligen, va så trött och nu har min kropp fått vila lite iaf, jag har försökt att äta mat, men min mage säger ifrån, vet inte vad som händer med mig. känner magvärk nu hela tiden, men jag har iaf ätit lite, men ändå känns min mage väldigt tom. jag hoppas de går över, annars får jag ta mig massa frukt till jobbet. ursh, jag måste seriöst ha något virus i kroppen som inte vill försvinna, så irriterande, bara jag känner mig bra till dansuppvisningen, för igår när jag skulle träna så gjorde det ont i hela kroppen, och de vill jag ju inte ha! nej jag ska nog lägga mig i soffan och vila lite innan jag ska åka och jobba, men skönt som fan att börja två idag! ha en trevlig torsdag /C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0