When You Look At Me - Onsdag 12/05-10

Godmorgon! jag skriver lite snabbt innan jag ska vidare till jobbet, har ju som sagt haft sovmorgon och de var underbart skönt, så nu sitter jag och äter en lång frukost och tagit en lång dusch, helt underbart, det är helt fantastiskt väder ute och jag hoppas på det när jag är ledig! igår när jag kom hem var jag helt slut, efter tio timmars jobb så blir man det, så jag gick och la mig vid tio igår och somnadne rätt snabbt efter jag kollat två avsnitt av sex and the city, jag vaknade till imorse runt åtta att Elias och Sigger pratade vääldigt högt, så irriterande, när dom visste jag hade sovmorgon! ingen respekt alls,

Efter jobbet idag ska jag åka och kolla på lägenhet =) wwwiiie. nu måste jag rappa på lite. Ha en bra dag i det vackra vädret /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0